Avatar billede levditliv Nybegynder
15. marts 2005 - 10:53 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Windows Media Player: WMV-filer + asx-filer

Hvorfor kan min media player ikke afspille wmv-filer, asx-filer kan kun høre lyden. Ved mpeg-filer kommer billedet dog. Er det noget med mine plugins?....og hvor skal jeg hente dem hvis det er. tak
Avatar billede kalp Novice
15. marts 2005 - 11:12 #1
prøv at hente http://downloadportal.dk/showdownload.asp?rid=652&sp=DivX
installer og se om det virker
Avatar billede prgen Nybegynder
19. april 2005 - 10:26 #2
Hvis problemet opstår ved WMV (eller asx) filer tror jeg ikke det er et divx codec der mangler. Det er nok snarere et af microsofts Windows Media Codecs.
Du kan hente dem allesammen her:

http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/format/codecdownload.aspx

Husk at du skal have windows media player 7.1 eller nyere, som der også står på siden.
Avatar billede levditliv Nybegynder
09. december 2005 - 22:53 #3
ingen svar
Avatar billede kalp Novice
11. december 2005 - 11:27 #4
ingen svar der virker ? for vi ligger kommentare til vi bliver bedt om andet
Avatar billede levditliv Nybegynder
06. april 2006 - 00:25 #5
inaktivt spm. smid lige et svar så ka I få point