Avatar billede kf Nybegynder
27. marts 2001 - 13:45 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Logge på som anden bruger

Jeg har da jeg installerede Win2k server sat flyeben i \"log altid på som denne bruger\". og det fortryder jeg nu, fordi nu logger serveren altid på. Jeg vil gerne have den til at, hver gang man genstarter den at stoppe ved logon billedet.
Hvordan gør jeg?
Avatar billede vladimirr Nybegynder
27. marts 2001 - 13:57 #1
kontrolpanel -> egenskaber -> brugere

//Anders
Avatar billede kf Nybegynder
27. marts 2001 - 14:09 #2
Det er der ikke noget der hedder i server udgaven
Avatar billede snowball Novice
27. marts 2001 - 14:12 #3
Control Panel -> Users and Passwords -> Sæt et flueben i \"User must enter a user name and password to use this computer\" !

Snowball
Avatar billede vladimirr Nybegynder
27. marts 2001 - 14:12 #4
hmm, det havde jeg ikke lige taget højde for, Hvad så med RTFM ?

//Anders
Avatar billede kf Nybegynder
27. marts 2001 - 14:15 #5
-->snowball
Det er der stadig ikke noget der hedder i server udgaven af Win2k
Avatar billede snowball Novice
27. marts 2001 - 14:25 #6
Så prøv og kig i Reg.DB\'en i

HKEY_LOCAL_MACHINE\\SOFTWARE\\Microsoft\\Windows NT\\CurrentVersion\\Winlogon

efter key\'en AutoAdminLogon. Hvis den findes, og har værdien 1, så sæt værdien til 0

Snowball
Avatar billede kf Nybegynder
27. marts 2001 - 14:45 #7
Ok det virkede
Hvis du vil have point så lav det lige til et svar
Avatar billede snowball Novice
27. marts 2001 - 14:49 #8
Goody ;)

Snowball