Avatar billede nilsen Nybegynder
15. marts 2005 - 07:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hva er denne pc verdt

Gd
Jeg forsøger finde et rimelig alternativ til en nybegynner i Spania - jeg har kommet over fælgende tilbud, som jeg gerne ville ha en tilbagemelding om.
HP
2,6 ghz Pentium 4
512 mb ddr sdram 333
80 gb hd (7200)
DVD ROM
HP cd writer
Nvida 440 128 mb
interface IEEE 1394
windows xp he
innebygget modem 56K

Computeren skal i all vesentlig bruges til tekstbehandling, intenett, og evt. litt foto/bildebehandling.
Butikkprisen er 499,-- Euro
Er den pengene verdt.

Nilsen
Avatar billede firebird Nybegynder
15. marts 2005 - 08:20 #1
For tekstbehandling og internet brug den PC er god nok. Til foto/bildebehandling, har man brug for mere ram, minimum 1Gb og helst en skærmkort med 256 mb ram.
Avatar billede _smoelf_ Nybegynder
15. marts 2005 - 09:04 #2
Det kan du få lige så billigt her hjemme... tænk på hvis noget går i skykker eller hvad der nu kan ske.... Zitech har nogen rimlige nice comps atm...
Avatar billede nilsen Nybegynder
15. marts 2005 - 18:00 #3
gdi
tks
Computeren skal bruges i Spanien, hvor vi også bor, det jeg igrunnen var på jagt efter var evt. negativt om HP når det gelder computere.
Her har du poengene firebird, tks agn
Nilsen