Avatar billede mimse Nybegynder
15. marts 2005 - 01:20 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvor meget fylder siden

Hejsa!!!

Jeg ved ikke om det er det rigtige sted at spørge, men jeg er ved at lave en hjemmeside i dreamweaver mx, men kunne godt tænke mig at vide, hvor meget den endtelig fylder, men ved ikke lige hvordan jeg tjekker det. Så vil jeg høre om der er nogle, som ved om man kan se det nogle steder i dreamweaver, eller om jeg skal bruge et andet program.
Avatar billede webdesigner Praktikant
15. marts 2005 - 01:23 #1
gem siden i din projekt mappe og højer klik på mappen
Avatar billede webdesigner Praktikant
15. marts 2005 - 01:24 #2
det er til hele Hp'en
Ellers klik på filen
Avatar billede mimse Nybegynder
15. marts 2005 - 01:53 #3
ok mente bare der var en anden måde man kunne gøre det på også. men tak for det.
Avatar billede mimse Nybegynder
15. marts 2005 - 01:57 #4
hov tror jeg gjorde forkert hvad point ang. er ikke helt inde i det
Avatar billede webdesigner Praktikant
15. marts 2005 - 02:09 #5
hehe;)
Avatar billede mimse Nybegynder
15. marts 2005 - 02:13 #6
ved ikke lige hvordan jeg gør for der står ikke noget med at give point
Avatar billede mimse Nybegynder
15. marts 2005 - 02:34 #7
prøver lige igen med pointene ved ikke om det virker
Avatar billede mimse Nybegynder
15. marts 2005 - 02:39 #8
ok kan ikke se om jeg har givet mig selv dem eller hvad, men jeg tror jeg slutter her