Avatar billede trs Nybegynder
14. marts 2005 - 23:17 Der er 1 kommentar og
1 løsning

mails forsvinder??

Jeg har lige installeret en ny pc og opdateret med sp2 etc..

Når jeg åbner outlook express kan jeg modtage mails, men de er væk når jeg lukker og derefter åbner outlook express. Hvis jeg prøver at sende en mail ryger den i udbakken for derefter at forsvinde?? Den når ikke frem og den kommer heller ikke i sendt bakken?? Nogen ideer???
Avatar billede levich Nybegynder
14. marts 2005 - 23:25 #1
Har du fuldstændig styr på opsætningen af email-konti i Outlook Express?
Avatar billede trs Nybegynder
14. marts 2005 - 23:29 #2
ja, men nu har jeg fundet ud af hvad der er galt. Jeg har slået noget internetscan til i mcafee som outlook express ikke kan lide. Når jeg slår det fra funker det som det skal.

LUKKER