Avatar billede gotcha Nybegynder
25. oktober 1999 - 17:13 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Tysk stavekontrol

Hvor kan jeg hente en tysk stavekonrol til Word 2000 på engelsk?
Avatar billede rea Nybegynder
25. oktober 1999 - 18:00 #1
Den kan du købe hos Alki Software http://www.alki.com/Win/Office97/default.htm

Stavekontrollen til Office 97 skulle også virke under 2000.

Der er ingen (lovlige) steder du kan hente den gratis :-(
Avatar billede larsomania Nybegynder
25. oktober 1999 - 18:45 #2
Den kan også købes direkte fra Microsoft.

Med Office 2000 følger der stavekontrol med på en masse sprog - deriblandt tysk - ihvertilfælde når det anskaffes via M$s Select.
Avatar billede neffer Nybegynder
25. oktober 1999 - 19:23 #3
Jeg har hørt at der er en udvidelsesparke til Word 2000 med forskellige stavekontroller og meget andet, men det er nok bare rygter :-)

Neffer
Avatar billede Slettet bruger
25. oktober 1999 - 23:21 #4
Ligger det ikke på en af CD'erne?, Det får man da indtryk af, når man læser i nyhederne omkring office 2000
Avatar billede lvmadsen Nybegynder
26. oktober 1999 - 08:45 #5
Hvis ikke du kan finde andet, så findes der et multilingualt tekstbehandlingsprogram, der hedder Accent; det kan jævnligt findes i den Blå Avis og er rigtig godt (bruger den selv til tysk, engelsk og russisk) - er windows-kompatibelt og kan rigtig meget!
Avatar billede bubby Nybegynder
26. oktober 1999 - 22:17 #6
det følger altså med på cd`en hvis det er pro, du skal bare markere sprog tysk og så sig spellchek, så vil den installere det hvis den ikke allerede har!
Avatar billede stardog Nybegynder
11. november 1999 - 18:49 #7
Gå til denne siden, og følg instruksjonene!

http://german-usa.com/info/msspellcheck.html
Avatar billede ricky Nybegynder
08. februar 2000 - 12:08 #8
Microsoft har frigivet en stavekontrolspakke "Microsoft Office 2000 Proofing Tools".

jeg sakser:
"Microsoft Proofing Tools 2000 indeholder bl.a. stavekontrol, grammatik
tjekker m.m til Office 2000 og leveres som noget nyt på 34 sprog på kun en
CD." varenr. 053-00508

pris ca. 700,- inkl. moms.