Avatar billede zeattle Nybegynder
14. marts 2005 - 21:33 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Firmanavn - ideer

Hej

Jeg er ved at stable et firma sammen som laver hjemmesider. Dog er jeg løbet ind i problemet med hvilket navn vi skal bruge. Jeg har prøvet ALLE de ideer jeg kunne komme på.

Navnet skal helst bestå af engelsk da det lyder/ser bedre ud. Det behøver ikke fx indeholde design, data, coding osv, men meget gerne fx data et eller andet.

Ideer er altid velkommen, og jeg har selv forsøgt at lave brainstorm osv dog uden lykke til.

Håber nogle ligger inde med nogle fornuftige ideer :)

P.S points gives til alle der ligger en ide.
Avatar billede triple-x Nybegynder
14. marts 2005 - 21:36 #1
www.domainchecker.dk prøv at leg lidt med de ord du selv nævner.
Avatar billede jona0497 Nybegynder
14. marts 2005 - 21:40 #2
Noget der er let at huske og fortæller noget om firmaet. Måske noget der har personlig betydning for dig. Men frem for alt: Et navn der sætter sig i hjernen så kunder og eventuelle kunder kan huske det.
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
14. marts 2005 - 21:54 #3
designluxe.dk
Avatar billede jakobsynder Nybegynder
14. marts 2005 - 21:57 #4
Prøv www.domaincentral.dk - det er temmelig genialt.
Avatar billede zeattle Nybegynder
14. marts 2005 - 22:01 #5
Jeg har sendt til både domainchecker og domaincentral nu. I bedes lægge et svar.

elsermad.dk - kunne ikke bruge det, men læg et svar aligevel ;)
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
14. marts 2005 - 22:08 #6
hehe bare iorden :)

blot et domæne jeg ligger inde med så tænkte jeg du måske ville have det! hopper bar over pointsne...
Avatar billede jakobsynder Nybegynder
14. marts 2005 - 22:09 #7
Du beholder bare selv dine points. Det er ikke svært at smide et link :-)
Avatar billede jakobsynder Nybegynder
14. marts 2005 - 22:13 #8
zeattle, kan du bruge det? Hvis man lige prøver et par gange og indskrænker søgningen lidt, kan man tit få nogle ret fede resultater.
Avatar billede zeattle Nybegynder
14. marts 2005 - 22:20 #9
hehe jeg har allerede sendt 6 ansøgninger på fx data, design :)
Avatar billede triple-x Nybegynder
14. marts 2005 - 22:45 #10
ska heller ik ha point
Avatar billede giang Nybegynder
15. marts 2005 - 14:29 #11
Måske kan du hente inspiration i denne artikel http://webmaster.hephey.dk/guide/92/ der handler om at finde et navn til sin webshop.
Avatar billede zeattle Nybegynder
15. marts 2005 - 17:09 #12
Jeg vil da tage et kig ;)
Avatar billede nickern Nybegynder
22. marts 2005 - 11:03 #13
sagded du noget med data?

hvad med datapage - så har du bare erstattet home med data - og viser faktisk også at du kan finde ud af at lave gode sider (if. navnet) og ikke bare sådan nogel private nogle som er lavet i frontpage:D
Avatar billede nickern Nybegynder
22. marts 2005 - 11:03 #14
håber du kan bruge det