Avatar billede itsmulf Nybegynder
14. marts 2005 - 20:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Shader Model

Har alle nyere grafikkort Shader Model 3.0 eller er versionen forskelig fra fabrikat til fabrikat?
Jeg har set der er noget der hedder v. 2.0b og 3.0 hvilken er bedst og kan man opgradere fra 2.0b til 3.0?

I så fald har jeg tænkt at købe mig et grafikkort som kan køre de nye splinter cell udgaver med bravur, er der nogle favoritter til dette...?
Avatar billede gl.k. Nybegynder
15. marts 2005 - 00:33 #1
Det er pt. kun grafikkort med en Gforce GPU af 6xxx serien.
6800´er kort understøtter det og det ville så også være min anbefaling til dig.
Om 6800LE, 6800, 6800GT må din pengepung afgøre.

Desuden vil jeg anbefale dig, at Google lidt efter "Farcry Pixel shader 3 ". Der kunne man for første gang opleve, hvordan det seer ud med PS 3.0.
Avatar billede itsmulf Nybegynder
17. marts 2005 - 15:49 #2
Takker
Avatar billede gl.k. Nybegynder
17. marts 2005 - 22:22 #3
Læg et svar , marker dit navn og afslut spørgsmål, hvis du synes du har fået svar nok. ;-)

vh.
Avatar billede itsmulf Nybegynder
18. marts 2005 - 18:38 #4
ok