Avatar billede zooha Nybegynder
14. marts 2005 - 18:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

SERVICE PACK 2 Installation problem !

Hi to all of U,

Im getting problem with installation of service pack 2 .. can someone help me with that?? Message eror is ...

Windows XP Service pack cannot install.
The product key used to install Microsoft Windows may not be valid.

Plzzzz help me ...
Avatar billede jokkejensen Novice
14. marts 2005 - 18:45 #1
its because you'r cd-key is not valid... contact microsoft Denmark if u have a valid license...
Avatar billede zooha Nybegynder
14. marts 2005 - 18:45 #2
i havt a velid license ... I have copied win Xp
Avatar billede jokkejensen Novice
14. marts 2005 - 18:48 #3
well someone, or, alot of people must have used it before you, else MS wont ban the cd key....

msn : Jokke@maritek.dk contack me here
Avatar billede jokkejensen Novice
14. marts 2005 - 18:49 #4
contact
Avatar billede snowball Novice
14. marts 2005 - 19:10 #5
jokkejensen: Hvad er dit formål med at føre samtalen over på MSN? ;)