Avatar billede atrium Nybegynder
14. marts 2005 - 18:31 Der er 12 kommentarer

fejl på en dvd, men den dvd jeg kopierede havde ikke fejl

Hej alle

Jeg skulle kopiere en dvd som er brændt i fovejen. min dvdafspiller(Phillips DVP630) afspiller den fint og uden hak, men hvis jeg kopiere den med enten dvdshrink eller Nero så laver den fejl et bestemt sted og det er det samme sted. Fejlen er, at den crasher og så går min dvdafspiller helt amok.

Hva kan der være galt ?
Avatar billede snokey Nybegynder
14. marts 2005 - 18:38 #1
Har du prøvet og afspille den i en anden dvdafspiller ?? Eller i din computer ?
Kunne være din afspiller ikke kunne lide brændte dvd'er ?
Avatar billede rogn Nybegynder
14. marts 2005 - 18:46 #2
Det er ikke sikkert det er DVD'en der er noget galt med. I øjeblikket raser der en DVD virus, som gør din DVD-afspiller splittergal! Manden bag desken i nationalbanken kunne have svoret på han så en DVD-afspiller komme farende gennem banken og røve for mindst 10.000 kr. Men ingen troede på ham. PAS PÅ! Jeg tror din afspiller er ved at bliver splittergal og snart ransager den nok hele huset og smutter!
Avatar billede atrium Nybegynder
14. marts 2005 - 18:55 #3
Hej Snokey

Den kan godt afspilles på min computer, men der må jo være et eller andet galt ?
Avatar billede snokey Nybegynder
14. marts 2005 - 19:15 #4
Du kan godt se hele filmen på computeren(den brændte) ?
Avatar billede atrium Nybegynder
14. marts 2005 - 20:14 #5
ja, det kan jeg godt og der hvor den ellers ville crashe spiller den nemt henover uden nogen former for problemer... :/
Avatar billede snokey Nybegynder
14. marts 2005 - 20:22 #6
Så er det nok din DVD afspiller der er problemet.. Kan også være den ikke kan læse de skriver du brænder på.. prøv nogle andre næste gang du køber, tror ikke der er så meget at gøre hvis din computer kan se den 100 %..
Avatar billede atrium Nybegynder
14. marts 2005 - 20:30 #7
Problemet er bare, at den ellers ingen problemer har i at læse det jeg smider i den. Den æder alt hvad jeg har puttet i den, men den laver jo bare en fejl midt på dvd'en :/
Avatar billede snokey Nybegynder
14. marts 2005 - 20:33 #8
Hmm.. er det kun den film du har brændt der har haft problemet ? eller hvis du brænder en anden film så sker det samme ? :S
Avatar billede atrium Nybegynder
14. marts 2005 - 20:42 #9
Det er kun med den film, jeg har både brændt den med DVDshrink og med Nero og med samme resultat. De andre film jeg har brændt har der ingen problemer været.. ret skod :/
Avatar billede snokey Nybegynder
14. marts 2005 - 20:52 #10
Altså dvdshrink bruger nero til at brænde med... Men forstår ikke hvis det er den enste film ? for hvis de er krypteret plejer dvdshrink jo bare dekryptere dem :S..
Avatar billede atrium Nybegynder
14. marts 2005 - 21:00 #11
ja, har brændt meget og har aldrig været udefor at min dvdafspiller ikke har kunnet spille en kopi-kopi fordi hvis der er fejl på kilde dvd'en så melder den jo bare fejl i nero :/
Avatar billede snokey Nybegynder
14. marts 2005 - 21:07 #12
Ja som regl, der kan være tilfælle hvor den er ligeglad med om der er en lille fejl i en af sektor'ne.. eller hvordan det nu staves.. :)