Avatar billede coolio Nybegynder
27. marts 2001 - 12:44 Der er 29 kommentarer og
1 løsning

Overraksende indlæg til fremlæggelsen

Yep i læste rigtigt er der nogen der kan hjælpe med et overraksende indlæg til min projektopgave der handler om unges misbrug af amfetamin
Avatar billede dna Nybegynder
27. marts 2001 - 12:46 #1
Folkeskolen !??! Da jeg gik i folkeren, der scorede alle dem som lavede Drama (eller en form for opvisning) alle gode karakter !!! Selv arbejdede vi med et fodbold hold, og vi kom gående ind i fodboldtøj, med holdets musik og papir strimler flyvende over hele salen!! Det var et hit !!!

Så du må hellere lave et stykke Drama der beskriver dit emne !?!

dna
Avatar billede prodic Mester
27. marts 2001 - 12:47 #2
Snif noget af det og forklar hvordan du har det....
Avatar billede dna Nybegynder
27. marts 2001 - 12:48 #3
...eller vis hvor let det er at få fat på Amp, og skaf noget, og få så hele klassen til at tage det... LOL !!! :-)
Avatar billede hobbez Nybegynder
27. marts 2001 - 12:48 #4
Lav din fremlæggelse mens du ER på amfetamin!

/Rob
Avatar billede coolio Nybegynder
27. marts 2001 - 12:49 #5
ok fedt nok men det kunne være godt  med nogle flere forslag dna>> mener du så det ville være en god ide at jeg kom ind som en junkie med sprøjte og det hele
Avatar billede dna Nybegynder
27. marts 2001 - 12:49 #6
Prodic: Ja, det kunne du tænkte dig hva´ ?? Er det aktuelt, evt. at få en anden til at komme og fortælle om sine oplevelser med det !?

dna
Avatar billede dna Nybegynder
27. marts 2001 - 12:50 #7
Coolio: Jeg ved ikke helt lige hvordan det skulle være !? Jeg ved jo ikke præcist hvordan du har lagt vinklen på din opgave !?
Avatar billede coolio Nybegynder
27. marts 2001 - 12:51 #8
Ha ha *LOL*
Avatar billede coolio Nybegynder
27. marts 2001 - 12:51 #9
det kunne være fedt men kender desværre ikke nogen der har prøvet det
Avatar billede prodic Mester
27. marts 2001 - 12:52 #10
dna->Ja men så skal personen der kommer og fortæller godt nok være dygtig, der er ikke noget værre end en der er blevet frelst af ham deroppe og nu vil fortælle alle om hvor skidt det er. Tro mig, kender begge slags.
Ham der kan chokere er fedest. Men hvor lang tid skal det indlæg vare....??
Avatar billede coolio Nybegynder
27. marts 2001 - 12:55 #11
well en højest 5-8 minutter
Avatar billede dna Nybegynder
27. marts 2001 - 12:55 #12
En fremlæggelse er vel typisk 25-30 min, så selve det indlæg skal vel være 10-15 min !?
Avatar billede dna Nybegynder
27. marts 2001 - 12:56 #13
???  5-8 min  ???
Avatar billede prodic Mester
27. marts 2001 - 12:57 #14
5-8 minutter....hmmm det var jo noget helt helt andet så.
Avatar billede coolio Nybegynder
27. marts 2001 - 12:58 #15
Nope desværre jeg får 20 minutter i alt
Avatar billede dna Nybegynder
27. marts 2001 - 12:58 #16
Klart!!! Så vil jeg faktisk ikke mene, at der er tid til at fyre det store show af ??
Avatar billede coolio Nybegynder
27. marts 2001 - 13:01 #17
øv :(
Avatar billede jones Nybegynder
27. marts 2001 - 13:02 #18
fremlæg noget som ikke står i opgaven !!!!

Det giver point.

og så evt. med en bluse med at hamp tegn eller noget som indikere stoffer.

hvis du har lavet opgaven som \"imod\" så kom evt. i en bluse hvor der er en sprøjte med en rød streg over.

fremvis evt. nogle af de stoffer som er brugt til at lave amfetamin
Avatar billede jones Nybegynder
27. marts 2001 - 13:03 #19
find noget \"stof\" som er 100% op to date og fremlæg det. eller hvis der har været noget i tv-avisen.

og til sidst så
prøv at skabe en dabat i klassen
Avatar billede dna Nybegynder
27. marts 2001 - 13:04 #20
Jones: selvfølgelig skal man fremlægge noget som ikke står i opgaven... (det var i hvert fald KRAV hos os..?)
Avatar billede jones Nybegynder
27. marts 2001 - 13:05 #21
OK men det er noget jeg har fået af vide gennem hele min folkeskole.

Avatar billede ezzuk Nybegynder
27. marts 2001 - 13:10 #22
demonstrer hvordan man smugler amfetamin!
Avatar billede prodic Mester
27. marts 2001 - 13:12 #23
på 20 minutter kunne du næsten nå at fremstille et pseudo-stof, der mindede om speed/amf.
Og fortælle om hvordan det påvirker kroppen med de forskellige ingredienser der er blandtt i.
Avatar billede ezzuk Nybegynder
27. marts 2001 - 13:18 #24
eller, du kunne demonstrere hvordan man smuglede amfetamin :-)
Avatar billede coolio Nybegynder
27. marts 2001 - 13:30 #25
bilhkl.nkæl.ænæniolnlnlilnjlnljjljkljljljkljllkjklljl
Avatar billede coolio Nybegynder
27. marts 2001 - 13:31 #26
jeg beklager den sidste besked det var en idiot der gjorde det da jeg forlod min computer et øjeblik
Avatar billede coolio Nybegynder
27. marts 2001 - 13:32 #27
gvad er et pseudo stof
Avatar billede coolio Nybegynder
27. marts 2001 - 13:33 #28
dna>> oprindeligt havde jeg tænkt på at dele pointene mellem jer men den bums der sad ved siden af mig gave alle pointene til dig
Avatar billede dna Nybegynder
27. marts 2001 - 13:37 #29
hehe! Jeg takker!!
Avatar billede prodic Mester
27. marts 2001 - 13:37 #30
et pseudo stof, er noget du kan blande - lidt formelis lidt krystalsukker - noget du blander sammen som du så påstår er de forskellige ingredienser i Speed/Amf. Så kunne du evt. forklare virkning/effekte af de forskellige stoffer på et menneskes krop og lidt om hvorfor netop de dele er blandt i stoffet. Men måske er det lidt for vildt.
Det ville være noget nemmere hvis man kendte noget til din opgave.