Avatar billede jnx Nybegynder
14. marts 2005 - 12:27 Der er 2 kommentarer

Load forskellige sider i en side med flash banner

Jeg er igang med at lave et hjemmeside til mit IT projekt hvor jeg bruger en flash banner.

Mit problem er at når man først åbner siden så kommer denne banner til at lave nogle effekter og så kommer der nogle knapper på den. Hvis jeg trykker på en af disse knapper skal den meget gerne loade content på siden uden at skulle loade hele siden. For hvis hele siden loades igen skal den igennem alle de flash effekter igen.

http://home19.inet.tele.dk/jinx-area/eksempel.JPG

Hvordan skal det sættes op?
Hvilke indstillinger skal knapperne have i flash for at loade siderne?
Avatar billede barklund Nybegynder
14. marts 2005 - 12:43 #1
Hvis du kun vil opdatere noget af skærmen er du nødt til at bruge en eller anden form for frames eller iframes - det er nok din eneste mulighed.
Avatar billede kragekjaer Praktikant
14. marts 2005 - 14:52 #2
Eller lave hele siden i flash