Avatar billede jens123 Nybegynder
14. marts 2005 - 12:21 Der er 2 kommentarer

Systemgendannelse mappen Dokumenter tom

Jeg har ligget trykket f8 og sagt at den skulle starte windows op efter sidste gang den virkede.

Men nu er min mappe Dokumenter tom. Jeg have en del tekst dokumenter gemt der nogen der ved hvordan jeg får dem igen.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
14. marts 2005 - 12:28 #1
Prøv at kigge i c:\documents and settings
Her er de forskellige brugernavne opført, og der er en lille chance for at xp har opdaget en fejl i din profil og derfor har givet dig en helt ny. Den gamle vil så stadig ligge der med alle dine data i.
Dokumenter folderen ligger inde under hvert brugernavn
Avatar billede jens123 Nybegynder
14. marts 2005 - 12:30 #2
Har prøvet, ingen af de brugernavne der ligger der har min dokumnter indeholdenen.