Avatar billede rever Nybegynder
14. marts 2005 - 10:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Harddisk test program

Hej

Hvor finder jeg et program til at teste harddisken? Jeg tror jeg sidder ved en computer med nogle sektor fejl, det siger norton ghost.
Programmet skal være til DOS, da jeg ikke kan komme ind i windows.
Jeg har nogle data på som jeg skal have ud fra disken, derfor vil jeg prøve at ghoste disken. Men den melder som sagt fejl.
Hvilket program kan tjekke disken for mig :)?

mvh. rever
Avatar billede james_t_dk Juniormester
14. marts 2005 - 11:46 #1
hvilken producent harddisk? Harddisk producenterne laver selv test programmer. De findes på producentens hjemmeside. De største er også samlet på www.ultimatebootcd.com en meget nyttig CD.
Avatar billede rever Nybegynder
14. marts 2005 - 11:50 #2
:(
Hentet, kørt igennem. Sector fejl. Defective device skriver den :/
Avatar billede james_t_dk Juniormester
14. marts 2005 - 11:58 #3
Yep. Det er surt at få fat i et program der fortæller en at det er helt fucked.