Avatar billede rogn Nybegynder
13. marts 2005 - 21:24 Der er 5 kommentarer

Larmende CD-Rom drev

Mit CD-Rom drev udgiver en infam larm! Jeg regnede med at det bare var slidt, men efter lidt tid begyndte det også at hørme af torskerogn! Det kan for så vidt være udmærket for jeg nyder gerne et stykke med bart og rogn, men min pc skal gerne være lugtfri! Hvodden kommer jeg stanken til livs?? Har prøvet med alt lige fra sulfo til opvaskemiddel! PLEASE HJÆLP!
Avatar billede norbert Nybegynder
13. marts 2005 - 21:30 #1
Det kan være der er en lille ny bærbar på vej. Jeg tænker på, nu når din PC er med rogn *G* (Undskyld, men jeg kunne ikke dy mig)
Drillepinden :-)
Avatar billede jokkejensen Novice
13. marts 2005 - 21:36 #2
hvis jeg havde et cd-rom drev der fik min stue til at lugte af fisk, samt larmede alt for meget, valgte jeg nok at købe et nyt til de max 200kr..

men man kan godt med lidt snilde åbne det og kigge ned i det, for noget må der sku være galt..
Avatar billede rogn Nybegynder
13. marts 2005 - 21:41 #3
Det kan muligvis have noget at gøre med at jeg engang tabte min frokost ned i drevet og kom til at lukke skuffen. Så glemte jeg alt om det indtil en uge efter hvor jeg åbnede skuffen igen. Så var maden væk! Og nu lugter det så!
Avatar billede skwat Praktikant
13. marts 2005 - 22:22 #4
Prøv med svovl og saltpetersyre, så kan den ligge ude på græsset og ryge.

En anden gang, skal du lade være med at opgraderer til skuffe udgaven, men kun køre med sprækker.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
13. marts 2005 - 22:40 #5
Man kan købe noget disinfekserende i Matas feks. der også tag lugten..O)
Man kan feks. få det i en vandforstøver.