Avatar billede 0ffline Nybegynder
13. marts 2005 - 18:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Alternativ tælle / link funktion

Hej,

Nu har jeg efterhånden snart støvet nettet rundt, for at finde noget jeg kunne bruge. Desværre er det ikke lykkes, derfor spørger jeg nu her...

Er det muligt at lave en eller anden form for 'dynamisk tæller' som tager udgangspkt. i at fra torsdag uge 9 - onsdag uge 11, returnere den tallet 13. Fra torsdag uge 11 - onsdag uge 13 returnere den tallet 14 ... etc.

Tallet den returnerer skal efterfølgende bruges i nedenstående.
firmasport.asp?area=bowl_oversigt1&kamp=HER SKAL TALLET STÅ'

En temmelig træls måde at bruge et link på, men grundet opbygning af databaserne, kan jeg ikke bruge disse til at linke til næstkommende kamp.

Håber I forstå, og har en løsning

/0ffline
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
13. marts 2005 - 20:37 #1
kan du ikke lave noget med if date now Between startdato og slut then link value = 13.
Altså lave det som en if else sætning hvor du ser om datoen ligger mellem 2 andre datoer.
Avatar billede 0ffline Nybegynder
20. marts 2005 - 18:16 #2
.
Avatar billede 0ffline Nybegynder
20. marts 2005 - 18:16 #3
Opgav