Avatar billede t0rup Nybegynder
13. marts 2005 - 16:44 Der er 3 kommentarer

ps2 el xbox?

overvejer at købe xbox eller ps2 som der skal chippes stor harddisk i osv.. vil høre hvor stor forskellen er udover ps2 har bedre graffik.. hva med msn.. internet eksplorer osv nogle som kan give nogle råd?
Avatar billede bleze Nybegynder
13. marts 2005 - 21:32 #1
PS2 har dårligere grafik og kan kun køre PS2 spil

Xbox der imod kan køre homebrew software, feks www.xboxmediacenter.de linux, internet browser, spil direkte fra harddisk (prøv at sammenligne med ps2's load tider. til grin)...

Xbox hærsker teknisk på alle områder. Spørgsmålet er hvad dit formål er, hvis det kune er spil bør du se på hvem der har de titler du er ude efter....
Avatar billede petre Nybegynder
30. marts 2005 - 15:11 #2
hej..
jeg vil sige det ik er os der ska afgøre sagen.. det er kun dig der ved det...

men til ps2 er der mange flere spil til end en xbox og kan sættes til at kunne spille mod andre over networkplay... og sætte f.eksl. Eye Toy til så du selv er med i spillet! men hvis du ik vil have det som alle andre har ska du tag xboxen.. men jeg vil fortrække PS2'en..:)

mvh.
Petre
Avatar billede petre Nybegynder
30. marts 2005 - 15:12 #3
Her er lige et svar hvis det er du vil Acceptere mig..:)