Avatar billede heick Nybegynder
13. marts 2005 - 14:31 Der er 1 kommentar

læsning af vcd

Jeg har en panasonic dmr55 dvdoptager, som skulle kunne læse ovenstående format. Nu har jeg så brændt et hjemmelaveet slideshow ned - den vil godt tage formatet men vil ikke afspille den - er der nogen der har en løsning?
Avatar billede fuglen1 Novice
14. marts 2005 - 15:27 #1
Du skal til vcd vælge sekvens
når du starter i menuen.

er der tal på fjernbetjeningen kan du taste et eller et andet tal og trykke enter
eller se i manualen til optageren.

Der på vcd og svcd ikke er mulig at gruge pilene