Avatar billede jnx Nybegynder
13. marts 2005 - 14:02 Der er 2 kommentarer

Load forskellige sider i en side med flash banner

Jeg er igang med at lave et hjemmeside til mit IT projekt hvor jeg bruger en flash banner.

Mit problem er at når man først åbner siden så kommer denne banner til at lave nogle effekter og så kommer der nogle knapper på den. Hvis jeg trykker på en af disse knapper skal den meget gerne loade content på siden uden at skulle loade hele siden. For hvis hele siden loades igen skal den igennem alle de flash effekter igen.

http://home19.inet.tele.dk/jinx-area/eksempel.JPG

Hvordan skal det sættes op?
Hvilke indstillinger skal knapperne have i flash for at loade siderne?
Avatar billede miss-g Seniormester
14. marts 2005 - 21:14 #1
Uden at forstå mig på flash-sites, kan din indhold /content så ikke ligge i en iframe? Så sætter man jo et target til den frame, og det andet opdateres ikke....

Går ud fra at noget er i Flash og noget i HTML?
Avatar billede jensjakobsen Nybegynder
05. maj 2005 - 17:28 #2
Og hvis du ikke anvender iFrames så kan layers osse gøre det - du kan have mange layers på en side som alle pr. udgangspunkt er usynlige indtil du klikker på det link oppe i dit flash modul.

Bare pas på at du ikke har for tunge filer i dine layers, for de loades alle i baggrunde på én gang når siden vises første gang.