Avatar billede dly Nybegynder
13. marts 2005 - 11:50 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Finde gamle skyggeindstillinger

Hey Experts!
Jeg har engang lavet et flag, for lang tid siden, med skygger på. Problemet er nu, at jeg skal lave et flag magen til, og der skal selvfælgelig være samme skyggeindstillinger, det tidligere flag. Hvordan går man ind og finder ud af hvilke præcise instillinger det gamle flag havde?
Avatar billede dly Nybegynder
13. marts 2005 - 11:51 #1
Skal lige tilføje at det er i Illustrator
Avatar billede spe Nybegynder
13. marts 2005 - 12:21 #2
Hvis du har lavet skyggen ved hjælp af Effect->Drop Shadow så kan du aktivere flaget, finde appereance-palettten frem (udseende-paletten) Her har du en oversigt over de egenskaber du har på flaget. Hvis du som skrevet har brugt effect->Drop shadow vil den egenskab være på listen. I paletten dobbeltklikker du på Drop Shadow og så vil du få indstillingsboksen frem og kan aflæse dine indstillinger.

Hvis du har lavet skyggen med Filter->Drop Shadow så kan du desværre ikke se hvilke indstillinger du har brugt.