Avatar billede merda Nybegynder
13. marts 2005 - 10:30 Der er 10 kommentarer

Serie-A.dk - site for fanatikere af italiensk bold

Hey,

Jeg kunne godt tænke mig en lille vurdering af dette web site (design, brugervenlighed,)... det kunne være super! Det skal lige siges at den er bygget med scriptet CuteNews (www.cutephp.com).
Avatar billede merda Nybegynder
13. marts 2005 - 10:31 #1
Avatar billede snokey Nybegynder
13. marts 2005 - 10:47 #2
En meget fin side, flotte varme, meget brugervendelig

og den ser også godt ud i FF..

Der er lige det her ved ikke om det er meningen.. men den er ikke hvid hen over det grønne partnere bar, nærmes sølv

Se: www.daniel.vitoo.dk/a.jpg
Avatar billede snokey Nybegynder
13. marts 2005 - 10:48 #3
Ligger lige et svar :)
Avatar billede snokey Nybegynder
13. marts 2005 - 10:49 #4
varme=farver
Avatar billede merda Nybegynder
13. marts 2005 - 10:50 #5
Tak for rosen.

Til det med baren, så prøvede jeg at give det en lille ikke så tydeligt "effekt".
Avatar billede merda Nybegynder
13. marts 2005 - 10:50 #6
Hvis der ikke kommer mere ris/ros skal jeg nok acceptere dit svar ;)
Avatar billede snokey Nybegynder
13. marts 2005 - 10:58 #7
Okay synes bare den er lidt for tydelig, men min skærm er så også en skod skærm.. har nok for meget lys eller kontrast på :)
Avatar billede rela Nybegynder
13. marts 2005 - 22:23 #8
Nice site enkel og dejlige farver :) man får et hurtigt og godt overblik

og det som snokey siger om det sølv så ser det ud som en fejl ..... det samme er galt ved nyheder og ugens billede ... man ligger ikke mærketil det men ville bare lige sige det´da jeg nok ville få spat af at se på det hvis det var på min side ;D

en vudering i brugervelig hed vil jeg give den 5 ud af 5 og 4 i design da jeg tager "sølvet" som en fejl ;)
Avatar billede merda Nybegynder
14. marts 2005 - 08:13 #9
Tror det kommer an på hvilken skærm man ser det på, har lige prøvet siden på nogle forskellige skærme og opløsninger, og på min egen er det næsten helt usynligt, det der søv altså. Men tak for review, I skal begge have points!
Avatar billede b_ball Nybegynder
14. marts 2005 - 17:19 #10
Jeg syntes godt du kunne gøre mere ud af galeriet.

Dine billeder der ligger lige over indholdet loder meget langsomt (Jeg har 2mbit)