Avatar billede martins Nybegynder
13. marts 2005 - 00:48 Der er 1 løsning

Embeded video = problem?

Hej eksperter - jeg er stødt på et underligt problem.

Jeg har en side, hvis jeg viser videoer som brugere kan uploade. På den selv samme side, har brugerne mulighed for at kommentere videoerne. Problemet er, at det åbenbart ikke er muligt at submitte siden, når der er et embedded object - eller hvad? Hvis jeg fjerner mit videoobjekt, så kan jeg fint submitte og gemme kommentarer.

Det virker som om, at (Page.IsValid) i min eventhandler aldrig er true når der er videoobjekt på siden... det virker bare totalt underligt... nogen forslag, eller andre der har oplevet det samme?
Avatar billede martins Nybegynder
15. marts 2005 - 08:33 #1
Intet svar - jeg lukker.