Avatar billede getline.dk Nybegynder
12. marts 2005 - 21:05 Der er 3 kommentarer

nyt logo

hejsa alle sammen jeg skal bruge et logo. det skulle gerne være nogen vej skilte i logoet skriften skal jeg nok selv klare på logoet bare der en nogen fede ting på logoet husk det skal være med vej skilte :)

håber der er en der er frisk og gidder hjælpe

b 820 pixel x h 104 pixel
Avatar billede serverag Nybegynder
13. marts 2005 - 12:27 #1
Hvad mener du helt præcist??
Avatar billede getline.dk Nybegynder
13. marts 2005 - 15:17 #2
skal bruge et logo/ banner på: b 820 pixel x h 104 pixel baggrunds farven må gerne være Hex={F0,F1,F1} (se i frontpage) eller Hex={7F,95,9F}

der skal være køre skilfte på logoet ! skal være lidt køreskole over det ! håber det hjælper
Avatar billede getline.dk Nybegynder
13. marts 2005 - 16:39 #3
laver lige en nye så folk kan forstå