Avatar billede suckatphp Nybegynder
12. marts 2005 - 16:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Uddrage html fra en side og ændre det

Hejsa

Jeg har et problem som jeg håber et kvikt hoved kan hjælpe mig med.

Jeg har en side som jeg gerne vil have vist på en PDA, desværre er skærmpladsen jo på sådan en ret begrænset, så jeg vil gerne skalere tabellerne på siden ned.

Jeg skal altså
1) hente en html sides kode
2) ændre dele af koden
3) vise siden

Håber at der er en der kan hjælpe, for jeg har ikke engang en ide om hvordan jeg kommer igang
Avatar billede alister_crowley Nybegynder
12. marts 2005 - 16:12 #1
Avatar billede suckatphp Nybegynder
12. marts 2005 - 16:16 #2
hejsa

Tak for svaret .. har du nogen bud på hvordan man kan ændre alle tabels værdier med X% ?
Avatar billede alister_crowley Nybegynder
13. marts 2005 - 12:32 #3
preg_replace() eller str_replace()

afhænger af kodes opbygning.
Avatar billede suckatphp Nybegynder
25. oktober 2006 - 00:46 #4
lukker