Avatar billede steenhh Nybegynder
12. marts 2005 - 14:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Point til Catbody

http://www.eksperten.dk/spm/599402
Avatar billede hcma Novice
12. marts 2005 - 14:21 #1
takker
Avatar billede steenhh Nybegynder
12. marts 2005 - 14:22 #2
Velbekomme og undskyld
Avatar billede hcma Novice
12. marts 2005 - 14:33 #3
steenhh >>  når man har bemærkninger til et spørgsmål er der 2 muligheder:
en kommentar, som kan være en uddybning, bare en kommentar/bemærkning, en mulig løsning som kommentatoren er lidt usikker på o.s.v.
et svar = temmelig sikker på at det er løsningen på problemet.
Nogle vælger så i første omgang "bare" at lægge en kommentar og kommer først med et "svar" på spørgerens opfordring.
Hvis der ikke var nogen løsning på problemet, kan spørgeren så vælge selv at lægge et svar og tage pointene tilbage, eller også kan han/hun uddele nogle af pointene til kommentatorerne som tak for hjælp og brug at tid.
Så spørgeren (= den som startede/oprettede tråden) lægger aldrig selv et svar i første omgang.