Avatar billede annikafalk Nybegynder
12. marts 2005 - 11:22 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

dansk software til mobiltelefon

Jeg har købt en mobil i udlandet(helt lovligt!!) og kunne godt tænke mig at vide hvordan jeg lægger dansk software i den. Såsom dansk ordbog osv.
Er det noget man kan ordne selv, eller kan man få et firma til det? I såfald hvor meget skal man betale for det?
Avatar billede kalp Novice
12. marts 2005 - 11:32 #1
Ved ikke om telecare eller teleservice  kun laver samsung med tror jeg ikke... men de burde kunne og de tager vist 250kr for det.
Avatar billede rasmus-madsen Nybegynder
12. marts 2005 - 13:00 #2
Telecare kan lave det for dig 250 kroner som kalp siger.

Dog er der også en billigere mulighed. Nemlig finde en unlocker i dit område og spørger ham.
De fleste unlock-boxe kan også flashe en telefon.

Så koster det måske kun 100 kr.
Avatar billede annikafalk Nybegynder
12. marts 2005 - 13:32 #3
ok - men er det muligt at gøre det selv? Hvor kan man købe den software henne?
Avatar billede rasmus-madsen Nybegynder
12. marts 2005 - 13:59 #4
Ja det er muligt. Men du skal have en boxs til det..
De koster fra 1500 - 3000 kroner.

Softwaren er med i pakken.
Avatar billede annikafalk Nybegynder
12. marts 2005 - 14:37 #5
tak for det - kan du hjælpe meig med et indkøbssted? Og hvad hedder denne box?
Avatar billede screem_brille Novice
12. marts 2005 - 14:47 #6
er det ikke lidt tåbeligt at købe en boks til (nærmere 3000,- for en original griffin boks) for at opdatere en telefon ? du kan gå til hvilken som helst unlocker og få det gjort for 50-100,-
Avatar billede kalp Novice
12. marts 2005 - 14:48 #7
screem_brille du gentager

Svar: rasmus-madsen

:)
Avatar billede screem_brille Novice
12. marts 2005 - 14:51 #8
Sorry kan ikke se noget, har lige mistet 50% af synet på det ene øje :( (seriøst)
Avatar billede kalp Novice
12. marts 2005 - 14:53 #9
screem_brille >> et blot øje formoder jeg? *G*

:))
Avatar billede screem_brille Novice
12. marts 2005 - 14:57 #10
Kalp, nej desværre ikke, har lige brugt de sidste par timer på hospitalet, og det værste er de ikke kan se noget andeledes, men kan blot konstatere at jeg kun har 50% syn på højre øje (og igår aftes var der ikke noget galt)
Avatar billede kalp Novice
12. marts 2005 - 14:58 #11
Okay det var mindre godt:| men mon ikke det er midlertidigt? og sagde De ikke at du skal holde dig fra computerskærmen?
Avatar billede rasmus-madsen Nybegynder
12. marts 2005 - 16:17 #12
Den boks som efter signede er nemmest at håndtager er en UFS 3. Den koster 1799 som teleway.dk.

Dog skal man have en masse videnskab inde for emnet.
Jeg hører tit om folk der har nosset i det.
Avatar billede annikafalk Nybegynder
12. marts 2005 - 16:30 #13
Ok takker mange gange. Grundet jge har overvejet at gøre det selv, er hvis jeg skal købe flere i udlandet.
Avatar billede rasmus-madsen Nybegynder
12. marts 2005 - 16:50 #14
Hmm det lyder spændene..
Du kunne evt kontakte mig. Da jeg selv overvejere det + jeg snart køber en boks..

Skriv lig en mail på rasmus.madsen@gmail.com

Obs: Tak for points.
Avatar billede annikafalk Nybegynder
05. juli 2005 - 12:49 #15
Rasmus vil du lægge et svar så jeg kan give dig point
Avatar billede annikafalk Nybegynder
05. juli 2005 - 12:50 #16
undskyld havde givet point