Avatar billede mads111 Nybegynder
11. marts 2005 - 21:34 Der er 17 kommentarer

Grafisk website ønskes vurderes

Hej,
Vil gerne have lidt ris/ros:
www.timmer.dk
Avatar billede triple-x Nybegynder
11. marts 2005 - 21:41 #1
Jeg sidder og venter på der sker noget på forsiden, men der sker intet bare en flash der går igen og igen og igen, som sagtens kunne opfattes som en loading side af en art.

Ellers er det nogle rare behagelige farver du har valgt.
Avatar billede triple-x Nybegynder
11. marts 2005 - 21:43 #2
En anden ting er at du har lavet alt tekst som billeder, det giver mig et indtryk af at du ikke har styr på html, så du har bare klippet det ud i photoshop og brugt det html output den kommer med ( ved godt det måske ikke er sandt, men det indtryk man hurtigt kan få )

Hvorfor ikke lave tekst som tekst?
Avatar billede mads111 Nybegynder
11. marts 2005 - 21:45 #3
Hej Triple-x, tak for dit feedback..

1) Starten er ikke en loading, og skal helst ikke opfattes sådan ;-).
2) HTML er intet problem, men da det er et grafisk site, har jeg valgt at bruge billeder.. - Det skal jo også siges det KUN er indhold's billedet/flashen der hentes hver gang, så den store størrelse er ikke noget problem..
Avatar billede triple-x Nybegynder
11. marts 2005 - 21:49 #4
Jeg ved det ikke er en loading side :) fandt jeg ud af da jeg sad og ventede på der skulle ske noget spændende.

Ang billeder, så er det ikke load tiden jeg hentydede til men den opfattelse folk muligvis får af dig og dine kompentencer.
Avatar billede triple-x Nybegynder
11. marts 2005 - 21:50 #5
og så er der også en lille smule med W3 valideringen
Avatar billede mads111 Nybegynder
11. marts 2005 - 21:52 #6
En programmør uden nogen grafisk sans ville nok bide mærke til det ja, men det er heller ikke min målgruppe med sitet..

Ang. W3C er det kun på de sider der er flash med, den ikke er XHTML-godkendt.. De andre sider skulle være ;-)
Avatar billede triple-x Nybegynder
11. marts 2005 - 21:54 #7
jeg er bestemt ikke programmør, jeg er selv designer. :) og din målgruppe er vel hverken designere eller programmører men personer/firmaer der ønsker en hjemmeside.

Firmaer får efterhånden en en bedre indsigt i hvad og hvem de skal vælge, da dette er en nødvendighed med de mange "freelancere" der er ude på det marked.

Men hvis du ikke mener det skader skal du selvfølgelig ikke rette det, men du bedte om en vurdering og det fik du :)
Avatar billede mads111 Nybegynder
11. marts 2005 - 21:55 #8
Det var heller ikke kritik, til din vurdering :-).
Avatar billede triple-x Nybegynder
11. marts 2005 - 21:57 #9
ved det :o)

Nå men jeg må vel hellere lade andre folk komme til fadet også.

Held og lykke med dit site.
Avatar billede mads111 Nybegynder
11. marts 2005 - 22:04 #10
Lige en kort beskrivelse af sitet..
Førhen var mit site dynamisk. Altså jeg lagde alt mit arbejde online osv..

Nu har jeg fået så mange kunder, hvad jo så er godt, og har derfor ikke tid, og lysten til at opdatere sitet tit.. Derfor har jeg valgt blot at vise lidt forskellige eksempler.
Avatar billede mads111 Nybegynder
12. marts 2005 - 12:31 #11
Ønsker kommentare fra flere?
Avatar billede mads111 Nybegynder
12. marts 2005 - 17:13 #12
!---! Fejl i kode !---!

Da jeg lige har testet sitet på PC, fandt jeg en kodningsfejl, som selvfølgelig kan have haft betydning på jeres bedømmelse. Fejlen er nu rettet, men i kan se fejlen her: http://www.timmer.dk/fejl.jpg (Den der hedder "MAC" er den rigtige version!). :-)
Avatar billede rela Nybegynder
12. marts 2005 - 20:13 #13
Nice site har bare 2 ting jeg syntes du skulle tilføje ..

1. startsiden .. det ligner ikke en loading men syntes nu der mangler en "afslutning" inden den starter forfra du kunne sætte dit logo ind (timmer som i hjørnet) i stort rødt (fade in) og så lade den genstarte det vil give en "helhed" som jeg syntes der mangler ...

2. det med eksemplerne er godt lavet men det kunne være en idé at lave den adr. til siderne som link ;)

dette er bare min personelige mening ...

men ellers nice site enkel og overskulig så man får hurtigt et godt overblik :)
Avatar billede merda Nybegynder
13. marts 2005 - 10:37 #14
Kanon side, dem er der ikke så mange af...
Avatar billede mads111 Nybegynder
13. marts 2005 - 11:59 #15
rela: Jeg har selv overvejet det med start-flashen.. - Nu ser vi om jeg laver det sådan istedet..

merda: Tak skal du have..
Avatar billede tcarlsen Nybegynder
20. april 2005 - 09:29 #16
som mange har sagt det ligner en loading side....
andet er det med at alt er billeder..
når man holæder musen over teksten som mage gør når de læser på en side så kommer der den lille boks op som kommer i xp om man vil gemme billedet dette skygger for tekst ikke fedt....
Avatar billede tcarlsen Nybegynder
20. april 2005 - 09:29 #17
ellers et meget folt sitet med gode farver