Avatar billede nadste Nybegynder
11. marts 2005 - 20:56 Der er 17 kommentarer

begræns internet, på et netværk

Det går ud på at jeg sidder på et netværk hvor vi er 4 pc'er koplet sammen med internet på 256k og hver gang jeg eller en af mine venner spiller sammen over internettet og hans far surfer rundt på nettet og han surfer kun, så springer vores ping op på 999 så jeg ville høre om det var muligt der var et slags program der begrænser hvor meget internet den sluger når man bare surfer rundt på nettet?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
11. marts 2005 - 20:57 #1
det bedste jeg kender >>http://www.netlimiter.com/
Avatar billede jesper2003 Nybegynder
11. marts 2005 - 20:58 #2
Ja Netlimter er et rigtig godt program til den opgave. Men 256k er en rigtig dårlig forbindelse til at spille og gå på nettet. Minimum anbefaler jeg 512/512 eller noget i den stil
Avatar billede jesper2003 Nybegynder
11. marts 2005 - 20:59 #3
-bartfreak Hehe du var lige 1 min ca hurtigere end mig
Avatar billede nadste Nybegynder
11. marts 2005 - 21:01 #4
jeg kender godt netlimiter men ville høre om ikk der var et hvor jeg kunne styre hele netværket
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
11. marts 2005 - 21:03 #5
hvis farén kun surfer, kan i sætte hans favorit sider til at synkronisere.. så undgå i at han forstysrsrer menss i spille, med mindre han klikker ind på nye sider..O)
ellers sæt hans forbindelse lavt. Og del resten immellem jer.
Avatar billede nadste Nybegynder
11. marts 2005 - 21:04 #6
hvordan sætter jeg forbindelsen lavt på hans?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
11. marts 2005 - 21:11 #7
hvis du har prøvet/kender programmet...prøv det.!
det er meget simpelt..der er en lille boks, hvor man sætter hastigheden..O)
Avatar billede nadste Nybegynder
11. marts 2005 - 21:16 #8
når ja okay men hehe han må jo ikke opdage jeg har lagt det ind :D for det starter jo op hver gang man tænder computeren og der kan man vælge RUN eller EXIT han trykker helt sikkert på EXIT hvis ikke han ved hvad det er :D
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
11. marts 2005 - 21:18 #9
btw.. brug evt. en proxy server til faréns pc, så vil opleve at internettet kører lidt hurtigere.
dette er blot en guide til hvordan man bruger proxy.. man skal lige prøve nogle forskellige..O)
http://domino.djh.dk/appl/manDKDJ.nsf/0/B9140D9900832B34C1256EDF004B4244?Opendocument

søg i google efter -> proxy pac
evt på dansk..O)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
11. marts 2005 - 21:19 #10
mener også at programmet kan være "usynligt" stealth..O)
Avatar billede nadste Nybegynder
11. marts 2005 - 21:26 #11
hvis det kan være usynligt ville jeg da gerne vide hvordan :D
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
11. marts 2005 - 21:48 #12
jeg tag nok fejl..O/
skimmede lige faq, og der var ikke noget om det.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
13. marts 2005 - 22:02 #13
tænkte lige på..O)
at han kan jo ikke se programmet, hvis du intallere det på den anden pc..??
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
13. marts 2005 - 22:04 #14
hvis i spiller counter strike over nettet kan i næste lige så godt opgive at gøre noget ved pingen da counterstrikes netværksprotokol er noget skidt..
Avatar billede nadste Nybegynder
12. april 2005 - 13:16 #15
svar
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
23. maj 2005 - 17:57 #16
vær sød at lukke spm´let..O)
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
04. februar 2006 - 16:34 #17
Du mangler at lukke spørgsmålet.