Avatar billede clause2 Nybegynder
11. marts 2005 - 19:58 Der er 9 kommentarer

Søger en programmør

Hej

Jeg overvejer at starte op med nyt koncept på nettet, og søger dertil kontakt til en programmør, der både kan klare programmeringen samt rådgivning mm. vedr. hardware/løsninger.

Er du frisk på at en snak omkring projektet, så lad mig hører fra dig.

Kontakt på cjhandel@sol.dk

med venlig hilsen
claus
Avatar billede venchil Nybegynder
11. marts 2005 - 20:12 #1
Hvad præsist drejer det sig om?
Avatar billede clause2 Nybegynder
11. marts 2005 - 20:15 #2
Hej

Det kan jeg selvfølgelig ikke oplyse dig om her, men det er en webløsning, med databaser mm.

hvad er din baggrund ?

med venlig hilsen

claus
Avatar billede retep Nybegynder
11. marts 2005 - 22:38 #3
Hej Claus,

Vil du ikke skrive noget mere om dig selv, og hvordan du forestiller dig projektet skal aflønnes... :)

Mvh
Paudex
AT-Orbital.com
Avatar billede gadebarnet Nybegynder
12. marts 2005 - 10:19 #4
Ja, noget mere infomation ville være dejligt....
Avatar billede cygnet Praktikant
14. marts 2005 - 12:33 #5
Måske det er noget med hæksakse :-p

http://members.fortunecity.com/cjhandel/
Avatar billede locturian Nybegynder
24. marts 2005 - 23:36 #6
Hej Claus,

Du må meget gerne sende mig en e-mail på sj@dotnext.dk med yderligere informationer om hvad du skal bruge. - Jeg kan både programmere, og har også forstand på hardware.

Mvh. Søren A. Jørgensen
Avatar billede Slettet bruger
05. april 2005 - 22:08 #7
Hej Claus

Jeg vil gerne høre mere om dit projekt.
Smid en mere detaljeret mail til mail@cypermann.dk

Jeg har ikke noget opdateret CV liggende, men det kan du selvfølgelig få hvis det har interesse.
Jeg arbejder til dagligt som programmør, men står også som ansvarlig for både server hardware og software.

Håber at høre fra dig.
Avatar billede -master-d- Nybegynder
17. april 2005 - 14:05 #8
Hej Claus

Lad mig høre lidt om projektet på admin@denpei.dk

Jeg regner ikke med at projektet er på andet end fritidsbasis, så derfor gider jeg ikke vedlægge noget CV, men mine kompetencer rækker fra almen website udvikling til større applikationer både til Linux og Windows.
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
06. maj 2005 - 14:14 #9
Hej Claus

Jeg hører også gerne mere om dit projekt

arbejder til daglig som selvstændig freelance udvikler og har forstand på både hard- og software..

send gerne mail til lars@yoda.dk

Lars