Avatar billede asker Nybegynder
27. marts 2001 - 08:02 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvad skal jeg bruge

Jeg skal i gang med at lave et katalog med varer hvor man starter med at søge i databasen også får vist listen og derefter kan få vist en detaljeret visning at data.
Derfra skal man kunne gå hvidre til en formular som man udfylder med data der ligges i en anden database. i den her formular skal man kunne få en returmail med vedhæftet fil (kommer ligledes fra databasen)

Jeg har læst og lært en del om ASP samt VBScript Access 2000 og ikke minst Frontpage2000
Mit store spørgsmål er skal jeg lave det i Frontpage 2000 eller skal jeg skriv det i rendt VBScript grunden til at jeg er i tvilv er det ser meget anderledes ud i Frontpage end i rent VBScript og HTML.
For mig vil det naturligvis være nemmest at lave det i Frontpage men vil det også være bedst.
Som i kan høre er min tvilv baseret på Frontpage men men men et godt råd er point vær.
Forøvrigt er der nogen der kender et eksempel man kan arbejde ud fra (ændre lidt)
Avatar billede kasseper Nybegynder
27. marts 2001 - 08:40 #1
Du skal skrive det selv fra bunden i vbscript og her kommer argumenterne :

- Du lære meget mere...
- Du har mange flere muligheder.
- Når du får en fejl, så har du meget større chance for at rette den når du kender koden ned til mindste detalje.
- Du kan lave kode som passer til det du skal ha lavet, hvilket også kan medfører at din kode bliver hurtigere og mere effektiv.

Så mit råd er at du skal proppe dit frontpage i din skraldebøtte, det er i bund og grund ikke vejen til prof asp kode....
Avatar billede springer Nybegynder
27. marts 2001 - 09:01 #2
Hej

Er det noget ala http://poulsen.homeip.net/vikatech du søger ?
Avatar billede asker Nybegynder
27. marts 2001 - 19:25 #3
Hej springer
Jaaaa  men databasen er ikke mde
Avatar billede springer Nybegynder
28. marts 2001 - 07:43 #4
Hvilken database bruger du ?
Avatar billede asker Nybegynder
28. marts 2001 - 11:40 #5
access 2000
Avatar billede springer Nybegynder
28. marts 2001 - 11:52 #6
Sender lige koden til dig, så kan du se om det er det du vil bruge
Avatar billede springer Nybegynder
28. marts 2001 - 11:53 #7
Hvis du da har en e-mail
Avatar billede asker Nybegynder
28. marts 2001 - 12:52 #8
Det har jeg da admin@net2admin.dk