Avatar billede andreas88 Nybegynder
11. marts 2005 - 11:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Forskellige forbindelser oprettes!

Hey,
Jeg har et mindre problem.
Inde Netværks Forbindelser har følgende 2 forbindelser oprettet sig selv, den nederste så sent som i nat.
http://frip.dk/zeko/ok.jpg

Jeg ANER ikke hvad de to nederste forbindelse er til og bruger dem derfor ikke.
LAN forbindelsen og Broadcom skal være der.
Jeg har prøvet at slette de to nederste, men "Delete" er disable, så dette kan ikke lade sig gøre.

Jeg kunne godt tænke mig at få noget information omkring de to sidste og eventuelt få fjernet den "wireless" forbindelse som er der.

Håber på noget fornuftig hjælp :-) tak.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
11. marts 2005 - 12:14 #1
Du kan/skal heller ikke fjerne dem, men istedet blot disable dem som du allerede har gjort.

1394 forbindelsen er fordi du har et firewire kort i computere, evt indbygget i bundkortet.
Den trådløse forbindelse er fordi du har et trådløst netkort i maskinen.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
22. marts 2005 - 10:41 #2
Jeg lægger et svar hvis du kunne bruge mit info til noget
Avatar billede andreas88 Nybegynder
22. marts 2007 - 12:26 #3
Undskyld jeg først giver dig point 2 år for sent.. :p men du fik dem!