Avatar billede komodoen Nybegynder
11. marts 2005 - 09:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Anden farve end grå i .Enabled = false

Er det muligt at ændre den grå farve, som et tekstfelt får, når det ikke er aktivt (f.eks. "tekstfelt.Enabled = false"). Udover at det ser grimt ud, er det heller ikke ret læsevenligt?

Mvh Kasper
11. marts 2005 - 09:31 #1
I stedet for at bruge enabled kan du bruge Locked (evt sammen med enabled) og så bare styre farven manuel f.eks vha ME!dintekstboks.backcolor = vbgreen
Avatar billede komodoen Nybegynder
11. marts 2005 - 09:44 #2
Men med locked, er det så ikke muligt at skrive i feltet?
11. marts 2005 - 09:49 #3
Når feltet er locked, kan man ikke skrive i feltet. Men man kan godt stå der.
Når det er disabled, kan du ingen af delene, men så er feltet gråt.
Når feltet både er locked og disabled kan du heller ingen af delene, men så er feltet ikke gråt, men har bare sin egen farve.
Avatar billede komodoen Nybegynder
11. marts 2005 - 09:54 #4
takker