Avatar billede misly-1 Nybegynder
10. marts 2005 - 21:19 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke se noget på skærmen ?

Jeg har fornylig køpt en ny pc og nu virker den ikke :( Jeg kan ikke se noget på skærmen jeg tror at det er enten grafikkortet der er gået i stykker eller også er der noget galt med booten...Heder det ikke sådan ? for skærmen virker fint på min gammle pc...Er der en her der lige ved et trick til at finde udaf hvad der er galt ?
Avatar billede kalp Novice
10. marts 2005 - 21:23 #1
behøver ikke være skærmen den er galt med... sørg for grafikkortet sidder ordenligt it og stikket i grafikkortet og sidder godt fast samt bag på skørmen.
Avatar billede misly-1 Nybegynder
10. marts 2005 - 21:30 #2
Ja skærmen virker fint jeg har prøvet den på min gammle pc og stiket ee sat godt fast har spænt godt til på de små skruger :) Men måske der er noget galt jeg tror ikke engang den booter ?
Avatar billede kalp Novice
10. marts 2005 - 21:32 #3
arbejder computeren? kører blæserne osv?
Avatar billede misly-1 Nybegynder
10. marts 2005 - 21:39 #4
Ja blæserne køre og lysnene blinker men det er alt der kommer ikke noget på skærmen...Og jeg mener at pcen gav et bip fra sig når jeg startede den før det her skete ...!
Avatar billede misly-1 Nybegynder
10. marts 2005 - 21:56 #5
Er der nogen måde jeg kan finde ud af det her på selv eller er jeg nød til at få fat i en tekniker ?
Avatar billede misly-1 Nybegynder
10. marts 2005 - 22:04 #6
Øøøøøøh er der ikke nogen her der kan hjælpe ?
Avatar billede misly-1 Nybegynder
10. marts 2005 - 22:16 #7
Okay jeg lukker dette spørgsmål og ringer til en tekniker imorgen :(
Avatar billede misly-1 Nybegynder
10. marts 2005 - 22:16 #8
:?
Avatar billede dragonknight Juniormester
10. marts 2005 - 23:48 #9
Utrolig tålmodig ! !
Avatar billede jells-ht Nybegynder
11. marts 2005 - 00:32 #10
hehe, JA men det er da også for dårligt at ingen er online til at svare så sent ;-)
Avatar billede off-line Nybegynder
11. marts 2005 - 01:35 #11
Din PC er ny, skriver du, og skærmen virker som den skal. Jeg mener, at det
klogeste er, at benytte din garanti. Hvis forhandleren kan se, at du selv har
pillet ved PCén risikerer du, at garantien ophører, og hvis det er noget alvorligt,
som er galt, kan det jo blive en dyr historie for dig.
Avatar billede off-line Nybegynder
11. marts 2005 - 01:44 #12
Jeg så slet ikke, at du havde lukket så utrolig hurtigt. Jeg giver dragonknight
ret i hans kommentar. Næste gang du spør om noget, så giv det dog en chance.
Avatar billede kalp Novice
11. marts 2005 - 07:41 #13
blev sgu nød til at gå i seng i går:)
Avatar billede dragonknight Juniormester
11. marts 2005 - 10:32 #14
Ja, og jeg kom først fra arbejde omkring 2300.