Avatar billede creeker Nybegynder
10. marts 2005 - 20:52 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Problemer med at komme ind i BIOS

Hej.
Jeg har lige fået samlet min ny spand og har først lige sat strøm til den for første gang - MEN den vil ikke gå ind i BIOS?!
Har prøvet at lade den står men den har stået i over 20 min hvor der bare ha stået: entering setup.

Nogen der evt. kan have en idé om hvad der kan være galt?

MB: ASUS A8N-SLI
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
10. marts 2005 - 20:53 #1
har du resetet bios..?..kunne være det hjalp..O)
Avatar billede creeker Nybegynder
10. marts 2005 - 20:58 #2
Nej, det har jeg ikke prøvet da jeg først lige har fået spanden samlet. Men det vil jeg da lige prøve - Jeg vender tilbage hvis det ikke hjælper.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
10. marts 2005 - 21:06 #3
vel også hvis det hjalp..O)
Avatar billede creeker Nybegynder
10. marts 2005 - 21:10 #4
BIOS er hermed blevet reset uden resultat.. jeg er virkelig på bar bund her.
Avatar billede creeker Nybegynder
10. marts 2005 - 21:37 #5
Kan det være min PSU eller mine ram?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
10. marts 2005 - 22:19 #6
Det lyder mere som om du muligvis har jumpet dine hardiske/cdrom drev forkert. Prøv at tage harddiske og cdrom drev fra, og se om du så kan komme ind i bios.
Avatar billede creeker Nybegynder
11. marts 2005 - 08:50 #7
Tak for rådet - nu kom jeg ind i BIOS, og har fået installeret windows - MEN nu vil de så bare ikke starte win. Den når til Velkommen skærmen og så fryser den eller også rebooter den bare.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
17. april 2005 - 16:58 #8
Fik du løst problemerne ?
Avatar billede creeker Nybegynder
18. april 2005 - 08:30 #9
Ja det gjorde jeg.. :) Sendte mit MB tilbage da min BIOS intet sagde da jeg prøvede at starte op uden gfx og ram. De fandt frem til at fejlen var en defekt/død BIOS.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
18. april 2005 - 08:34 #10
Ok, tjaa.. så kan du jo selv lægge et svar her og tage pointene tilbage. Det var der jo ikke nogen der havde gættet på.
Avatar billede creeker Nybegynder
19. april 2005 - 09:12 #11
Yup - Det vil jeg så hermed gøre..
- LUKKET! :)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
19. april 2005 - 09:22 #12
Du mangler så lige markere dit navn nede til venstre og trykke accepter....