Avatar billede delakuer Nybegynder
10. marts 2005 - 19:40 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Højtalere

Jeg skal starte et mobilt diskotek med et par venner.

Hvad vi mangler er hvad vi skal bruge :) Jeg skal bruge nogle hjemmesider hvor man kan købe noget godt, og noget ordentlig, til en rimelig pris... Brygt/nyt er irrelevant.

Også en liste hvad der egentlig er smart at ha i sådan et mobilt diskotek...

//Dela
Avatar billede kenneth-eskildsen Nybegynder
10. marts 2005 - 22:51 #1
www.elbutik.dk der kan du finde både højtaler og div. lys.
Avatar billede delakuer Nybegynder
11. marts 2005 - 00:33 #2
på elbutik er der ikke diskotekshøjtalere, men normale højtalere
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2005 - 08:57 #3
hoejttalerbutikken.dk

Derinde har de ret meget, også spil-højt-højttalere. :-)
Tilmed ligger butikken i Danmark så I kan lytte til højttalene først. :-)
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2005 - 09:01 #4
Nå! Man skalåbenbart skrive www. foran et link! Det er da 1000 år siden at man skulle skrive www. foran et navn i adresselinien i en browser...

Nå, men her er linket: www.hoejttalerbutikken.dk

Fik jeg nævnt, at de er extremt billige? Tilmed med flere kvalitetsmærker. :-)

Pøj pøj med jeres nye mobile diskotek. :-)
Avatar billede htx98i17 Professor
13. marts 2005 - 14:54 #5
www.elbutik.dk har i hvert fald masser af diskolys, lyd/lys-controllere og hvad man ellers skal bruge.

der er masser af diskotekhøjtalere: http://www.elbutik.dk/detaljer.php?a4=161&a5=4&a6=2755&a7=11 der er også i andre størrelser...
Avatar billede oz3tl Nybegynder
20. marts 2005 - 00:10 #6
www.velleman.dk har det hele.
m.v.h.
tlv