Avatar billede laniel Nybegynder
10. marts 2005 - 08:32 Der er 2 kommentarer

Print af rammer i Internet Explorer 6 SP1

jeg har problemer med at udskrive korrekt fra min internet explorer. Når jeg vil udskrive en side, en speciel ramme på siden, udskriver IE hele siden, på 6 stykker papir. Hver enkelt ramme udskrives, og det på trods af at jeg har valgt i udskriv menuen at det kun er de markedere rammer der skal udskrives, og at jeg har markeret den ramme jeg vil have. Går jeg via vis udskrift, kan jeg nogen gange godt derfra vælge kun de markerede rammer, og så virker det, men andre gange er den valgmulighed væk. Jeg kører en Win 98 med IE 6 sp1.
Avatar billede sharkman Nybegynder
12. marts 2005 - 23:35 #1
Det er bestemt ikke noget du er alene om. Faktisk er det et gaske almindeligt fænomen med rammer, og hvis ikke webmasteren har lavet en "printervenlig version", som åbner et vindue uden frames, så bliver det som du beskriver..
Avatar billede kjulius Novice
06. oktober 2005 - 21:53 #2
Jeg højreklikker som regel i den tekst jeg ønsker udskrevet, og klikker på Udskriv i den menu der dukker op. Det virker for det meste...