Avatar billede jankovich Nybegynder
09. marts 2005 - 20:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

ADSL problem

Hej eksperter!
Har en ADSL forbindelse hos TDC, med bredbåndsmodem, router osv. faktisk alt hvad det indebærer!
Mit problem er at forbindelsen kun virker lejlighedsvis, desværre :(
Nogle gange kan den virke i 2-5 timer upåklageligt andre gange er det som om den tager en pause i 2-3 timer ..
Hvad kan grunden til dette være?

På forhånd tak!
Avatar billede jankovich Nybegynder
10. marts 2005 - 00:11 #1
Ingen der kan hjælpe?
Avatar billede connie Nybegynder
10. marts 2005 - 00:19 #2
Det er vidst ikke folk på Eksperten.dk som skal eller kan hjælpe dig med sådan en dårlig forbindelse!

Det er din udbyder TDC som skal finde fejlen i en sådan situation! Ring og brok dig til deres hotline, det ville jeg gøre og med MEGET store bogstaver!
Avatar billede james_t_dk Juniormester
10. marts 2005 - 08:03 #3
Hotline ved TDC kan måle din forbindelse ud. Der efter kan de sende en tekniker ud! Få dem til at måle forbindelsen ud når den ikke virker. Jeg kan anbefale at man ringer til dem hver gang den falder ud.....

Er det en gør det selv installation eller???
Hvis det er en gør det selv installation skal du sikre dig at du har lavet det efter foreskrifterne, hvis TDC sender en tekniker og det ikke er lavet rigtigt, så bliver det dyrt.
Avatar billede jankovich Nybegynder
21. april 2005 - 13:14 #4
Problem løst .. Fik en tekniker ud! Lav nogle svar, så får i nogle point :)
Avatar billede jankovich Nybegynder
14. februar 2008 - 20:46 #5
Problem løst