Avatar billede hello2all Nybegynder
09. marts 2005 - 20:04 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

msn web messenger for mac

Hej

Jeg har kun adgang som bruger til en mac saa kan ikke installere nogen programmer. ville derfor gerne benytte en webbaseret messenger saa jeg kan chatte som jeg goer derhjemme med dem paa msn messenger.

Kan kun finde en webbaseret mns messenger til pc men kender nogen en webbaseert som kan bruges paa mac?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
09. marts 2005 - 20:08 #1
Du kan se om denne kan køre:
http://webmessenger.msn.com/
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
09. marts 2005 - 20:09 #2
Ok, den har du vist prøvet kan jeg se ved nærlæsning af spørgsmålet.
Avatar billede hello2all Nybegynder
09. marts 2005 - 20:20 #3
sidder og proever www.e-messenger.net men den virker ikke ser det ud til.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
09. marts 2005 - 20:33 #4
Ok, det hjælper nok ikke så meget men jeg testede den lige og kom online og kunne se mine kontaktpersoner.
Der lader til at være nok messenger applikationer til mac, men dem jeg fandt skulle alle installeres.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
22. marts 2005 - 10:54 #5
Fandt du en løsning ?
Avatar billede hello2all Nybegynder
22. marts 2005 - 22:17 #6
Ja det gjorde jeg. Den hed www.msn2go.com og virkede fint paa en mac.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
22. marts 2005 - 23:06 #7
Fint, den ser spændende ud. Den må jeg afprøve ved lejlighed *s*