Avatar billede nadste Nybegynder
09. marts 2005 - 17:51 Der er 4 kommentarer

Er min pc spærret

Kan det godt lade sig gøre at at spærre en pc'er så man ikk kan skifte tingene ud med andre ting, jeg har mig en fujitsu siemens hvor jeg har prøvet at sætte et andet grafikkort i men den viser bare sort skærm og lukker ned det virker fint i andre pc'er
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
09. marts 2005 - 18:05 #1
fik du fjernet driveren, før du fjernede kortet..?
Gør det evt. i fejlsikret-tilstand.
evt. også reset bios..O)
Avatar billede nadste Nybegynder
11. marts 2005 - 20:24 #2
Hvordan reseter man sin bios?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
13. marts 2005 - 22:06 #3
du fjerner batteriet, i nogle minutter, eller check din manual, for hvilke jumpere det er.. det er tit dem, som sidder ret tæt på batteriet..O)
Man flytter jumperen over på den 3. pin, et øjeblik, that´s it, men husk at slukke maskinen.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
10. maj 2005 - 19:28 #4
skal du ha´ mere hjælp..O)
ellers luk spørgsmålet..