Avatar billede groundzero Nybegynder
09. marts 2005 - 17:39 Der er 8 kommentarer

Fjerner mit harddisk under reboot

Min computer har fået den sære ide, altid at fjerne min harddisk, hvis jeg genstarter min computer. Det jeg så skal gøre for at få det frem igen, er at slukke helt, og så starte op igen. Men det bliver jeg nemt træt af i længden. Den har ikke altid gjort sådan, men er begyndt på det nu. Nogen der har nogen forklaring på dette?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
09. marts 2005 - 18:07 #1
kablet trænger måske til en udskiftning..??
eller det sidder løst, eller den er jumpet forkert.?
Avatar billede groundzero Nybegynder
09. marts 2005 - 18:18 #2
Jeg skulle ikke mene det sidder løst... Jumperen ved jeg ikke lige hvordan der skal sidde, men jeg tror ikke der har været ændret på den...!
Avatar billede groundzero Nybegynder
09. marts 2005 - 18:25 #3
Jeg kan se den står som slave... Skal den hellere så som master?
Avatar billede groundzero Nybegynder
09. marts 2005 - 18:38 #4
Har prøvet at gøre den til master, men så kan den slet ikke finde min HD når jeg rebooter...
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
09. marts 2005 - 18:46 #5
sider den 1. på kablet, skal den være master...
Avatar billede jakoba Nybegynder
09. marts 2005 - 19:27 #6
det lyder som et gammelt dårligt kabel som -bartfreak siger, eller måske er stikkene blut ikke trykket ordentligt ind.
prøv at skifte til et nyt IDE-kabel ( det flade med mange riller ) bemærk hvordan det gamle sidder så du ikke kommer til at vende et af stikkene den gale vej.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
06. april 2005 - 17:56 #7
fik du købt et nyt kabel..?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
10. maj 2005 - 19:22 #8
ar du fået det til at virke..?
eller skal vi fortsætte..O)