Avatar billede magtvest Nybegynder
09. marts 2005 - 14:31 Der er 5 kommentarer

Hvordan med Winamp ?

Saa var det lige at jeg at jeg down Winamp for at HQre lidt musik .... Skide skod lorte program !!!!!! Naar det overlever jeg vel .... men saa saa jeg lige at det har lavet alle mine Film klip om til Winamp media files (Arggg) Alt for neder, kunne meget bedre lig dem gamle Mp ( den hakker ikke som winamp) Hvordan laver jeg dem om saa de ikke winamp filer mer ? (har prQvet at smide winamp i skralespanden og genstarte, men de forblev winamp filer !!!) paa forhaand tak for godt svar :-) Mvh Mag!
Avatar billede magtvest Nybegynder
09. marts 2005 - 14:32 #1
skulle lige staa loadet efter down :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
09. marts 2005 - 14:45 #2
Åbn en mappe -> Funktioner -> Mappeindstillinger -> Filtyper

Her kan du vælge hvilket program som skal åbne div. filtyper fremover.
Avatar billede magtvest Nybegynder
09. marts 2005 - 15:41 #3
Hmm nu har jeg faandet vejen ind til noget der heder Edit file type! Er det det rigtige sted (Det ligner det) saa kan jeg velge New Action, i rubrikken Application used to perform action Kan jeg godt velge mp71 men hvad skal jeg skrive i den rubrik der heder Action Og hvordan sletter jeg det der staa i forvejen ? Alsaa i den gamle Action hvor der staa Play i Winamp !! ( naar jeg skriver en ny action kommer den bare under den gamle ) Haaber at jeg er inde paa noget af det rigtige :-) ? (mit windows er paa engelsk)
Avatar billede vejmand Juniormester
10. marts 2005 - 04:48 #4
Her er fremgangsmåden til Dansk Windows:

Åbn en mappe -> Funktioner -> Mappeindstillinger -> Filtyper -> Marker den ønskede filtype på listen -> Skift -> Marker det ønskede program på listen -> OK
Avatar billede vejmand Juniormester
25. maj 2005 - 13:27 #5
Er problemet løst, så spørgsmålet kan lukkes?