Avatar billede kudskjensen Nybegynder
09. marts 2005 - 14:07 Der er 2 kommentarer

hjælp til website lavet med php

Hjælp søges generelt til php website. Der er mulighed for at blive teknisk ansvarlig for sitet ( ulønnet).Gode eksperten point gives gerne. Få noget erfaring med et site som virkelig skal bruges...
Avatar billede jakand Nybegynder
09. marts 2005 - 14:16 #1
Prøv at komme med lidt mere info.
Hvad handler sitet om, hvad skal det kunne, hvem står bag osv.
Avatar billede kudskjensen Nybegynder
09. marts 2005 - 23:23 #2
Det er et site som skal bruges til en skoleopgave - den handler om at få virsomhedsledere til at gå i dialog med hinanden. Websitet skal så bruges til at de kan skrive sammen ....som i et forum.
Der er ingen kommercielle interesser og der er ingen penge til noget.