Avatar billede exutable Nybegynder
09. marts 2005 - 03:28 Der er 1 kommentar

Saet data i coloner

Hey jeg er ved at arbejde med noget hvor jeg skal saette data som jeg har trukket fra en database inde i 2 coloner som saa

result1 | result2
result3 | result4
result5 | result6
result7 | result8
result9 | result10

Det ville vaere en stor hjaelp og der maa kun vaere 5 pr. colone!
Avatar billede bromer Nybegynder
09. marts 2005 - 03:31 #1
Det må du nok forklare en smule bedre? Hvordan ser din tabel i databasen ud? Og du vil have det formateret i HTML med 5 rækker og 2 kolonner?