Avatar billede jonathan87 Nybegynder
09. marts 2005 - 01:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvordan virker Cryptainer LE?

Jeg har skaffet mig Cryptainer LE, og har fundet ud af, at man skal trække filer eller mapper man vil kryptere over i programmets box. jeg synes bare ikke, at filerne er krypterede, når jeg åbner dem. Jeg har unloaded, som der står man skal gøre.

Hvordan gør man?

I øvrigt ved jeg ikke hvordan man giver point, så I må gerne lige hjælpe med hensyn til det.
Avatar billede ulrich_ Nybegynder
12. maj 2005 - 12:53 #1
Mht. til at give point kan du kun give point til et svar.

Dvs når jeg f.eks. skriver et reply her, kan jeg vælge enten "Kommentar" eller "Svar".

Hvis jeg vælger "Svar", og du mener at jeg har svaret på dit spørgsmål, og du gerne vil give mig point, kan du vælge mig (nederst på siden) og trykke accepter. Så får jeg pointene :)
Avatar billede jonathan87 Nybegynder
11. september 2005 - 14:01 #2
eftersom jeg har fundet ud af det andet (men også er gået væk fra programmet igen) har du jo svaret på alt jeg ønskede ulrich, så tak :)