Avatar billede scrooge_no1 Nybegynder
09. marts 2005 - 01:07 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Gendanne backup

Hjælp - jeg kan ikke finde ud af at gendanne backup af Outlook 2003.

Håber der er en der vil hjælpe mig hurtigt. Har bøvlet med det i tre kvarter, så jeg vil meget gerne videre ...

På forhånd tak.
Avatar billede hcma Novice
09. marts 2005 - 01:16 #1
er godt nok til Outlook 2002 men mon ikke også det gælder for O 2003
http://support.microsoft.com/?kbid=287070
Avatar billede peter369 Nybegynder
09. marts 2005 - 01:27 #2
hvad heder den fil du har backup den til xxxxx.xxx
Avatar billede scrooge_no1 Nybegynder
09. marts 2005 - 01:29 #3
Det kan jeg ikke overse. Er alt for rodet/for meget på en gang. jeg kan slet ikke finde hvor der står hvordan jeg gendanner, bortset fra noget med at kopiere ..

Kan du ikke forklare det (kort) istedet for?
Avatar billede scrooge_no1 Nybegynder
09. marts 2005 - 01:31 #4
Jeg har for længst forsøgt det der står under "Sådan importeres data fra en fil med private mapper (.pst", men det fungere bare ikke. :-/)
Avatar billede peter369 Nybegynder
09. marts 2005 - 01:32 #5
vælge filer -> importer og exsporter
nyt vindo kommer fram og du vægler "impoter fra et andet program eller en anden fil"
og det site kan jeg kun hjælp med hvis jeg ved noget mere :-)
Avatar billede peter369 Nybegynder
09. marts 2005 - 01:34 #6
har du ekspoter en fil eller???
Avatar billede scrooge_no1 Nybegynder
09. marts 2005 - 01:34 #7
Ja, men det fungere ikke!
Avatar billede scrooge_no1 Nybegynder
09. marts 2005 - 01:34 #8
Jeg har filen liggend på en cd - og der hvor de også lander nåj man opretter en backup.
Avatar billede peter369 Nybegynder
09. marts 2005 - 01:39 #9
kommer der en vindo hvor du skal maker den mappe du vil importer eller meller den fejl ?
:-/
Avatar billede scrooge_no1 Nybegynder
09. marts 2005 - 01:41 #10
I sidste rude hvor der står "Marker den mappe, der skal importeres fra" figurere kun "Private mapper" og "Slettet post"!????
Avatar billede peter369 Nybegynder
09. marts 2005 - 01:48 #11
du har højst sandsynlig vis kun eksporter den en mappe...
du skal vælge privat mappe for oven når du skal ekspoter og slå en fluben i medtag undermapper for at få alle mapper ekspoter i en fil :-(
Avatar billede scrooge_no1 Nybegynder
09. marts 2005 - 01:51 #12
Nej, jeg er sikker på at min "backup.pst" indeholder hele Outlook.

Der er flueben i "Medtag undermapper". Der er stadig kun "Private mapper" og "Slettet post".
Avatar billede scrooge_no1 Nybegynder
09. marts 2005 - 01:52 #13
Hvor skal den backup ligge når jeg begynder på at importere?
Avatar billede peter369 Nybegynder
09. marts 2005 - 01:56 #14
backupen kan ligge hvor som hels
men det er i eksporten det er gået galt du skulle have valt privat mappe da du ekspoter din mapper og have slået fluebenet til dan du lave backupen :-)
Avatar billede peter369 Nybegynder
09. marts 2005 - 01:57 #15
outlook er lave så at man kan ekspoter kun en enkel mappe
Avatar billede peter369 Nybegynder
09. marts 2005 - 01:59 #16
men jeg håber du får det løst
Avatar billede scrooge_no1 Nybegynder
09. marts 2005 - 02:03 #17
Ja jeg forstår ikke en dyt af det.

Andre der kan hjælpe??
Avatar billede scrooge_no1 Nybegynder
09. marts 2005 - 06:00 #18
Jeg gør dette:

"Importer/eksporter" -> "Importer fra et andet program eller en anden fil" -> "Fil med private mapper (.pst)" -> finder frem til 'backup.pst' og dobbelætklikker på den så den ses i feltet "Importer følgende fil".

Når jeg så klikker "Næste" står der; "Marker den mappe, der skal importeres fra". I feltet under denne tekst er der *kun vist to ting*; "Private mapper", og inde i den; "Slettet post" (ikke andet).
Under "Importer til den samme mappe i" står der "Postkasse" (det har jeg døbt den i stedet for det den normalt hedder).

¨Til sidst klikker jeg på "Udfør" - og der sker intet!

-------------------------------------------------------------------------------------

Når jeg efter "Importer følgende fil" klikker på næste, dukker der en mappe med navnet "Private mapper op" (og et plus - indeholder sikkert "Slettet post", se oven for).
De fleste gange forsvinder den når der til sidst klikkes "Udfør". Et par gange er den blevet der. Hvis jeg så klikker på den og vælger luk, forsvinder den.
Jeg forstår ikke noget af alt dette.

Jeg håber meget der er nogen der kan hjælpe mig. Hvis jeg ike får gendannet den backup, er jeg virkelig på den!!

PS.
Er det ikke lige meget hvor backup.pst ligger, når jeg køre guiden? Har den liggende både i Dokumenter og i Outlook-mappen (den den også havner i når den tages). Har prøvet med begge.
Avatar billede scrooge_no1 Nybegynder
09. marts 2005 - 06:04 #19
Kan desværre først være tilbage i løbet af eftermidagen.
--------------------------------------------------------
Avatar billede scrooge_no1 Nybegynder
09. marts 2005 - 18:52 #20
er der da ingen der vil/kan hjælpe mig???????
Avatar billede scrooge_no1 Nybegynder
05. april 2005 - 21:25 #21
.