Avatar billede jnork Nybegynder
09. marts 2005 - 00:53 Der er 1 kommentar

ekstern harddisc

Jeg har en maxtor ekstern harddisc til back-up og diverse andre ting.

Min computer har en intern harddisc, der er opdelt i tre drev c, d og e. Og herudover har jeg ovenstående eksterne harddisc.

I går formaterede jeg min computer, og samtidig blev min eksterne harddisc tilsyneladende formateret. Hvorfor gjorde den det? Min ekst hd var godt nok tilsluttet computeren via et usb-kabel, men indebærer det, at den ekst bliver formateret?.

???

Mvh
kj
Avatar billede leif Seniormester
09. marts 2005 - 01:04 #1
Når du siger den er formateret ? Fordi du ikke kan tilgå den eller fordi der ikke ligger noget på den nu ?

Den bliver kun formateret hvis du beder om det !

Hvis det er fordi du ikke kan tilgå den så kig i Kontrolpanel -> Administration -> Computeradministration -> Diskhåndtering se om den ikke bare skulle mangle et drev bogstav !