Avatar billede orchidiot Nybegynder
08. marts 2005 - 19:45 Der er 14 kommentarer

Pika-One extern dvd brænder - regionskode - begrænsning

Hej Jegb har købt en extern Pika-One dvd brænder på tilbud ved TDC (800 kr)

Jeg har bemærket at når jeg sætter  en region 1 dvd i så siger den at "mit drev tillader at jeg skifter region 3 gange mere"....
Hvad nu når jeg når  ned på 0 gange ????
Kan jeg sætte denne begrænsning ud af funktion ?

:-)
Orchidiot
Avatar billede levithan Nybegynder
08. marts 2005 - 19:49 #1
hent programmet "any dvd" http://www.slysoft.com/en/anydvd.html
Avatar billede levithan Nybegynder
08. marts 2005 - 19:50 #2
programmet ignoere at man skifter region kode så undgår du at bruge flere at dine skift så du ikke ender på 0 og er fastlåst der.
Avatar billede orchidiot Nybegynder
08. marts 2005 - 20:01 #3
Er det istedet for DVDshrink som jeg bruger nu ?
Avatar billede levithan Nybegynder
08. marts 2005 - 20:04 #4
dvdshrink er et ripper program har ikke noget med any dvd at gøre. anydvd gør blot at du kan se alle regioner uden at skulle skifte "mode" på dit dvd drev. så er det er et ekstra produkt du skal installere.
Avatar billede orchidiot Nybegynder
08. marts 2005 - 20:07 #5
ok, så jeg skal bare instaleredet... starte det... og så køre fra dvdshrink som sædvanlig ?
Avatar billede levithan Nybegynder
08. marts 2005 - 20:13 #6
ja det skal du
Avatar billede levithan Nybegynder
08. marts 2005 - 20:14 #7
iøvrigt er dvdschrink ikke så god den laver tit imagerne forstore så de ikke kan ligge på en cd og man må pille dele af dvd fra, hvis du går over til at bruge CloneDVD tager den alt med og sørger for at det lige fylder det det må fylde. alt er med hvergang med clonedvd
Avatar billede orchidiot Nybegynder
08. marts 2005 - 20:18 #8
Ok Tak :-)

kan man ikke finde en firmware patch ting... som fjerner problemeyt ?
Avatar billede levithan Nybegynder
08. marts 2005 - 20:19 #9
nej det mener jeg ikke man kan
Avatar billede orchidiot Nybegynder
08. marts 2005 - 20:20 #10
tak for hjælpen, jeg prøver som beskrevet :-)
Avatar billede levithan Nybegynder
08. marts 2005 - 20:22 #11
ja prøv det
Avatar billede levithan Nybegynder
18. marts 2005 - 09:56 #12
kunne du få det til at virke
Avatar billede orchidiot Nybegynder
18. marts 2005 - 16:44 #13
Jep.... men kunne godt tænke mig en løsning, som løser det på selve drevet, og ikke et helt andet program som skal køre :-)
Avatar billede levithan Nybegynder
18. marts 2005 - 18:32 #14
Det er jo det som ikke rigtigt kan lade sig gøre. ud fra min viden.