Avatar billede shoots Nybegynder
08. marts 2005 - 11:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

filtype 726

jeg har en mp3 afspiller der kan optage som diktafon og nu ligger filen og roder på enheden så jeg lavede backup af filen til min pc og tænkte ahh nu kan jeg jo bare afspille den... men nej det er umuligt at afspille denne fil det eneste jeg ved er at på enheden som er en cycom 256 mb mp3 og flash stick er filnanvnet *.726 og når den afspilles på enheden siger den at være i 32 kbs kvalitet hvordan afspilles den på min desktop (winXP)
Avatar billede milter Ekspert
08. marts 2005 - 22:09 #1
Prøv at kigge på den her. Den hævder at kunne konvertere fra .726 til andre formater.

http://www.sharewareconnection.com/oss-audio-converter.htm
Avatar billede shoots Nybegynder
09. marts 2005 - 14:47 #2
den genkender den ikke engang
Avatar billede milter Ekspert
09. marts 2005 - 15:22 #3
Jeg har ikke set den filtype før, men her er, hvad jeg har fundet om den:

G726 = Raw CCITT/ITU G.726 2, 3, 4 or 5bit ADPCM data : Sound data

Jeg har også fundet denne converter (linket herunder), som jeg har prøvet at downloade, og den ser ud til at kunne konvertere filen til noget, du kan bruge.

Der kommer måske en advarsel på et tidspunkt om, at der mangler en .ocx-fil. Der skal du bare vælge "Ignore" og køre videre med installationen. Når du har åbnet programmet, har du 20 dage til ar prøve det.

http://www.wma-mp3-converter.net/
Avatar billede shoots Nybegynder
09. marts 2005 - 15:27 #4
jeg prøver... jeg har også set mange filtyper i mit liv men denne er mærkelig ...
Avatar billede shoots Nybegynder
09. marts 2005 - 15:28 #5
det virker så nu kræver det at du laver et svar... så får du point
Avatar billede milter Ekspert
09. marts 2005 - 15:30 #6
Kommer her :)