Avatar billede mega-hawk Nybegynder
08. marts 2005 - 10:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hva kan anbefales?

Hej.

Jeg har lige fået mig en dvd brænder og har så lige gjort den dejlige fejl at jeg gik ned i føtex og købte 5 skiver til 160 kr :s
Det egentlig meget dyrt så jeg tog et kig på nettet og så at man kunne købe  Alpha 100 x DVD+R til 260 kr.
Og så ville jeg høre hvad lidt mere erfarne folk siger.
Er de gode nok eller hvad kan i anbefale af dvd'er som frem for alt er billiger?
Vil gerne høre på gode og dårlige oplevelser.
Hvad i kan råde en til og hva i kan fra råde.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
08. marts 2005 - 11:19 #1
Kan anbefale Verbatim. Købes fx her: http://burnalot.dk/shop/
Avatar billede agentorange Nybegynder
08. marts 2005 - 23:33 #2
Jeg vil ligesom TheSherif varmt anbefale Verbatim..Jeg har kun haft gode erfaringer med dem
Avatar billede mega-hawk Nybegynder
09. marts 2005 - 15:14 #3
Nå men da det ser ud til at i er enige kan jeg vel lige så godt lukke det her spørgsmål.

Men da thesheriff kom først synes jeg også han skal have de point, hvis han lige kommer med et svar -s-
Avatar billede thesheriff Nybegynder
09. marts 2005 - 22:23 #4
Takker :)