Avatar billede kloster Nybegynder
08. marts 2005 - 10:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Illutration af rum i 3D - med luftstrømme

Der skal illustreres er serverrum med en hvis dybde, - altså noget tredimensionelt.

Serverrummet skal indeholde primært 4 elementer:

Et EDB-køleanlæg der sender afkølet luft ned i gulvet

Et gulv, med kvadratiske plader, hvorfra der der suges afkølet luft op igennem

Serverracks, som står på gulvet og bliver kølet.

Luftstrøm, hvor ”strømmene” er hhv. blå og røde, for at illustrere kulde og varme.

Kontakt mig for tegninger, formater og krav. Ønsker løbende samarbejde med aflønning.

chrkloster@hotmail.com
Avatar billede areon Nybegynder
08. marts 2005 - 12:03 #1
sendt
Avatar billede wedendahl Nybegynder
08. marts 2005 - 12:16 #2
hvis det ikke død og pine skal laves i et 3D-program, men blot skal tegnes i perspektiv, giver jeg den gerne et skud i Illustrator. Kan sende dig eksempler på "tekniske" tegninger jeg har lavet før.

wedendahl